Bel ons: (020) 672 09 02

Parnassus krijgt een 8,5 van FACIT!

31 oktober 2014

FACIT evalueert de zorg van Parnassus door middel van een klanttevreden-heidsonderzoek, volgens de Consumer Quality Index, met een 8,5/10

Kwaliteit staat bij Parnassus voorop. We scheppen op verschillende manieren voorwaarden voor het verlenen van kwalitatief goede zorg. We hebben een strikt kwaliteitssysteem en we stellen hoge eisen aan onze medewerkers. Een evaluatie van de geboden zorg aan de cliënt is daarbij van belang. Parnassus laat daarom periodiek een cliënttevredenheidsonderzoek doen door een onafhankelijke auditor, zodat wij:

  • steeds betere kwaliteit van zorg leveren
  • inspelen op nieuwe ontwikkelingen
  • onszelf consequent perfectioneren

CQ-index

We krijgen inzicht in wat de cliënten van onze zorg vinden. Krijgen zij de zorg die zij graag willen? Is de continuïteit van de zorgverlening gewaarborgd en krijgen zij niet dagelijks een andere zorgverlener? Is er voldoende respect en is de afstemming tussen de verschillende behandelaars adequaat? CQ-Index staat voor Consumer Quality Index en is een gestandariseerde systematiek voor het meten, analyseren en rapporteren van klantervaringen in de zorg. Parnassus thuiszorg heeft in 2014 een meting laten verrichten door FACIT. Zij zijn een geaccrediteerd onderzoeksbureau. 

De resultaten van de CQ-index meting met betrekking tot: De zorgverleners werden gewaardeerd door onze klanten op het cijfer: 8,5 / 10

« Naar nieuwsoverzicht